top of page
  • Writer's pictureDLV

הדייט הראשון: כשמעצבת פוגשת לקוחות

"היי, נעים מאוד" מהוסס שאחר כך מתחלף בתיאורים מדוייקים בהתלהבות עם ניצוץ בעיניים.

בשיחה הראשונה בדרך כלל הלקוחות חושפים בפניי את החלומות שלהם ואני מקשיבה.


בכלליות, השלב הראשוני של המעצבת הוא להקשיב.


כמו כל מערכת יחסים, העבודה עם הלקוחות מתחילה בשיחת גישוש, האם יש כאן התאמה? האם אנחנו יכולים לעבוד יחד לטווח שנגדיר? ההתאמה כל כך חשובה לתהליך העיצוב כדי שיצליח.

רוב האנשים לא מעצבים את ביתם לעיתים תכופות, זכיתי לפגוש אנשים בצמתים בחייהם בהם הם קיבלו החלטה להתפנק בשירותיי ולפרגן לעצמם להגשים חלומות שנשמרו במגירה (או בלוחות השראה בפינטרסט) הרבה הרבה זמן.

בין השורות אפשר לזהות המון! וקצת אחרי שאני מבינה את המצב, מתחילות השאלות. אלו שאלות חשובות, שכן תפקידי כמעצבת הוא להיכנס לחייכם לפרק זמן שבו נכיר לעומק.

זהו שלב חשוב לשני הצדדים: אני רוצה לדייק את הכיוון ולזקק את מה שנחוץ כדי להגשים את החלום ואתם מגלים שיש עוד הרבה לשאול בדרך לבית המעוצב שאתם רוצים.

כשהמצב ברור לשני הצדדים, הגדרנו מה עושים, הבנו תקציב, דייקנו צרכים והוספנו חלומות- זה הזמן להתחיל לעצב.

זהו תהליך של פינג פונג מתמשך, בו אנחנו הולכים בכיוון עליו החלטנו וגם פתוחים לתת ליצירתיות להוביל.


מחלומות למציאות


לפעמים החלומות אינם ריאלים במבחן המציאות, ובאחריותי להעביר ללקוחות שכדאי לבחור במסלול שונה, אבל את מהות החלום אני מזקקת ומוצאת כיצד להגשימו באופן שיעמוד במבחני האיכות והזמן.

תמיד התוצאה נראית שונה ממה שחשבנו כשיצאנו לדרך: היא משמחת יותר, מדוייקת יותר ולרוב נועזת יותר- כחלק מיצירת האמון שמתפתחת עם הלקוחות הם סומכים עליי כמעצבת יותר ככל שמכירים, ואז מתחיל הכיף האמיתי.

עיצוב בעיניי הוא אמנות פונקציונאלית. דרך ליצור יופי בין צרכים ואילוצים- ככה נולדים הרעיונות הכי מעניינים ומקוריים. כשהלקוחות נותנים אמון וחופש למעצב, השמיים הם הגבול.

זה שלב שבו נעים, טבעי וכיף להציע את הרעיונות שלשמם שכרו את שירותיי: הרעיונות המקוריים שעושים את ההבדל בין לעצב לבד לבין לקבל עזרה מקצועית. כך נולד הבית הנכון, המדוייק ובעיקר המשמח עבור הלקוחות. זה תהליך משותף, וכבכל מערכת יחסים, לשני הצדדים יש חשיבות גבוהה כדי שיצליח.

אז אם אתם בדיוק עוברים דירה (לא משנה אם שכורה או לא), עומדים לרכוש בית, בא לכם שינוי מוזמנים להתקשר, נכיר, נקשיב, נלמד ונבין- ונצא יחד לדרך מרגשת ומהנה אל הגשמת החלום.


0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page